Perennial Order
Perennial Order is a 2D plant horror boss rush game, set in an atmospheric Dark Age world plagued by nature-infested beasts. Explore a mysterious land alone or with a friend in 2-player local or online co-op. Uncover a story through unusual NPCs and cut down terrifying eldritch bosses, all in a painterly 2D style. Perennial Order is a love letter to games such as Hollow Knight, Titan Souls, Dark Souls, and Shadow of the Colossus.