Godsvivors
Prepare to descend into the depths of the Underworld in Godsvivors! As a powerful god of Olympus, your mission is to challenge the ruler of the Underworld, Hades, and restore the balance of power. Battle through waves of demonic foes in this roguelite bullet-hell adventure, where every second counts. Survive 15 intense minutes to reach the final confrontation with Hades himself! Arm yourself with weapons and unleash your special attacks to improve your odds. Level up and choose from powerful upgrades to personalize your strategy. Each upgrade choice can make the difference between survival and defeat in this ever-evolving challenge. Godsvivors offers an action-packed journey through hell, blending fast-paced combat with a satisfying bullet-storm experience. Will you conquer the Underworld and emerge victorious?