For The King
For The King is a strategic RPG that blends tabletop and roguelike elements in a challenging adventure that spans the realms. Set off on a single player experience or play cooperatively both online and locally. None before you have returned from their journey. Will you put an end to the Chaos? For The King is a challenging blend of strategy, turn-based combat, and roguelike elements. Each playthrough is unique with procedural maps, quests, and events. Explore Fahrul in either single player, local, or online co-op. Just remember adventurer, you do this not for riches or fame but for your village, for your realm, For The King!