Reexperience the iconic FATE series like never before! Revisit the quaint town of Grove and the realms beyond as you prepare to enter the Dungeon Gate once again! The award-winning FATE series has gotten a modern facelift while remaining true to the nostalgic dungeon crawler classic. Will you tempt fate on your journey to fame and fortune? Enhanced for a New Generation Experience everything you already love about the FATE series in higher definition. Enjoy higher poly counts, real-time directional lighting, ambient occlusion, additional languages with full localized VO, and much more! The upgrades provide a deeper level of immersion all while staying faithful to what makes FATE … FATE. All 4 Games, All Better than you Remember Play (or replay) through all 4 FATE games in their reawakened greatness. FATE, FATE: Undiscovered Realms, FATE: The Traitor Soul, and FATE: The Cursed King are all included in this bundled release. No matter which game is your favorite, you’ll be able to dive back into all the dungeons and determine your FATE! Unique Procedurally Generated Playthroughs Test your battle prowess in challenging procedurally generated dungeons! No playthrough is ever the same with randomized dungeon layouts, monster encounters, and loot drops. Action Packed Real-time Combat Step into the heart-pounding arena of real-time combat, where every moment counts. Armed with an arsenal of diverse weapons and skills, you'll face off against relentless monsters that hunger for your defeat. Will you wield the thunderous fury of melee strikes, unleash deadly precision with ranged weaponry, or harness the arcane might of magic? Adapt, strategize, and master your chosen path to determine your FATE. Increase Your Fame and Power Cater your character to your desired playstyle by utilizing a flexible skill point system. Gaining experience will allow you to level up, wield more powerful weapons, and develop proficiencies in different areas. Additionally, you can complete quests to raise your fame and unlock legendary gear. Aid in the Form of a Furry Friend Choose from 7 different pets to accompany you on your journey. This loyal companion will fight for you in combat, can hold onto various items, and even transform into powerful magical creatures to become the ultimate adventurer’s sidekick. Reel in More than Just Fish Gather your fishing supplies and head to the water to catch valuable items such as fish, artifacts, gems, rings, and more. Patient anglers might even be able to obtain rare items that will help them on their quest. Choose Your FATE When death beckons, choose from 3 distinct resurrection paths, each with its own cost. Decide wisely – your choices shape your FATE.