Enter the portal to a lost realm enshrouded in eternal nightfall. This is Prometheus, a city once blessed by the gods but has now been all but abandoned by them. Battle through a new dungeon and corrupted marble Face creatures born of the shadow and the god Erebos Reclaim the stolen Golden Flame — because in FATE, your journey never truly ends. Features A new town hub trapped by darkness A new dungeon of corrupted marble A new companion pet: Baby Pegasus Prometheus is accessible in FATE: Undiscovered Realms via the Temple of Fate.