Inexplicable violence has broken out amongst Imperial subjects, who began to act like possessed madmen. Is this a Chaos ploy? A Xenos interference? Or perhaps a Warp phenomenon? Either way, this is a matter for the Inquisition. This DLC contains a special Priority Assignment. An investigation consists of a short story and a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique artifact. (Please note that this assignment is only available after unlocking the Triglav Subsector.)