Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Hollow Bliss
An Imperial ship with pilgrims on the deck has been quarantined due to a mysterious, Warp-related infection. At first glance this might not concern the Inquisition – however, there are obscure references to this malady in an Ordo case file, but most of the material has been corrupted. The agents of the Inquisition should examine the situation immediately. This DLC contains a special Priority Assignment, which has its own plot and consists of a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique Inoculator component. (Please note that this assignment is only available after unlocking the Triglav Subsector.)