Dirty Rich Tycoon Here's to you! Be the trendsetter of Norway. Expand your wardrobe to dress up for every occasion, secure even more Premium Battle Passes, dive into every Legacy Season, boost an insane amount of lobbies and never ever worry about crowns. Become the Dirty Rich Tycoon of the Outlands!