Enhance your arsenal and adapt to overcome your enemies with the Crusher and Shredder Mk.2 Weapon Pack. Includes the digital version of: * 1 Crusher Weapon * 1 Shredder Mk.2 Weapon Crusher - Combining the deadly efficiency of an 8-barrel rotary firearm with a wing-mounted singularity engine gives Crusher the ferocious power to create miniature Gravity Wells around its target. Any projectiles that get caught in the Gravity Well will be drawn inward for bonus damage. Shredder Mk.2 - This upgraded version of Shredder uses a side-loading chamber to funnel projectiles into its tri-barrel assemble quickly, resulting in a lot more pain per second than the standard variant.