Sébastien Loeb Rally EVO - Rallycross Pack
A new rallycross circuit, 2 cars with original livery and 7 career events! The new Rallycross Pack DLC will set you loose on the Hell track, one of the most exciting rallycross tracks in the world. Test it out with the 2 new cars included in the pack, the Hyundai Veloster Turbo and Ford Focus RS09, over 7 career events available in the “New Era” category, within the Rallycross World Tour series. What are you waiting for? Download the DLC and gets down and dirty with real rally!