[Revival] DOA6 Sexy Bunny Costume Set
A return of one of the favorites from the previous titles! A set of Sexy Bunny costumes for 16 female characters. Characters: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Note: - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.