NARUTO SHIPPUDEN: UNS 4 ROAD TO BORUTO NEXT GENERATIONS Pack
Thanks to YOU, the Ultimate Ninja series has sold over 20 million+ copies worldwide! Play as Momoshiki Otsutsuki and Kinshiki Otsutsuki, who waged an epic battle against Naruto and Boruto in "Boruto: Naruto the Movie". That's not all! 11 famous shinobi are joining the battle in new Boruto-era costumes! Experience the new generation engage in epic battles!