Life is Strange 2 - Episode 3
After their narrow escape from Beaver Creek, Sean and Daniel’s dangerous journey to Mexico continues. This episode, the brothers reunite with Cassidy and Finn in California, befriend a community of drifters who live on the fringes of society, and try to scrape together money working on an illegal farm. New friendships and relationships create friction, and put the brothers' unity to the test. As tensions rise, can their strong bond survive? * Life is Strange 2 Episode 1 required to play. - We recommend you purchase and play the episodes in order for the intended gameplay experience. - Episodes 2 to 5 are available for individual purchase on release.