Legacy Pass – Year 4 Season 1 – FOR HONOR
Relive the Truce of Wyverndale! The For Honor Year 4 Season 1 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y4S1 Battle Pass. Available during Y8S1 only. This legacy pass includes the following rewards: - One execution (per hero). - One weapon set (per hero). - One signature. - One battle outfit. - One effect (idle, emote, execution per hero). - Color swatches, paint patterns, symbols, and emblem customization. - A special 101 tier including all above content for all heroes released after Y4S1 to date. - And more! If you already own the Y4S1 Battle Pass, you do not need to purchase the Y4S1 Legacy Pass and you will continue where you left off. This legacy pass is available until June 11, 2024, and is not eligible for a refund.