Instant Indie Collection: Vol. 1
"Sneak through the shadows of the mysterious PTi facility in Stealth Inc 2, explore the depths of abandoned space station in the award wiinning 'The Swapper' and make new friends in puzzle platformer Thomas Was Alone. This Instant Indie pack is the perfect starter pack for exploring indie on Xbox, representing over 20 hours of some of the most well-known and well loved indie games available on console. This Pack includes: Stealth Inc 2 Thomas Was ALone The Swapper"