HAWKED - 60 GE-0 Cash
Buy 60 GE-0 Cash for your Renegade coffers in HAWKED! GE-0 Cash is an in-game currency you can spend on cosmetic and customization items (including Outfits, Weapon Patterns, and Emotes), the Renegade Pass, and more.