Enlisted - "Battle of Tunisia" - ERMA EMP 36 Squad
This pack includes: - A premium squad for the Wermacht forces, consisting of four assaulters and one engineer, armed with ERMA EMP 36 submachine guns - 200 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 999th Light Africa Division of the 963h Infantry Regimentfor the Wermacht Forces in the Tunisia campaign. The division was formed on February 2, 1943 in France on the basis of the 999th Light African Brigade, and is a penal battalion. Most of the soldiers of the penal unit got there because they did not adhere to or did not share the military ideology of the Wehrmacht. The division arrived in Tunisia in March 1943 to participate in the Battle of Tunisia. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class, equipped with ERMA EMP 36 submachine guns (unique weapon, that is available for this squad only) and 1 soldier of the "Engineer" class.