Destiny 2: Throne of Atheon Emote Bundle (PC)
To celebrate the release of Vault of Glass, the new Throne of Atheon Exotic emote is being made available in a Silver Bundle! Purchase the Throne of Atheon Emote Bundle and receive the Throne of Atheon Exotic emote along with 1,100 Silver (1,000 + 100 bonus Silver) which you can use to purchase Seasons, cosmetics, and more. To unlock your new emote, visit the Special Deliveries Kiosk in the Tower..