Ys Origin
For første gang kommer kultklassikeren Ys-serien til Xbox! Oplev Ys’ verden og prøv et af de bedste japanske A-RPG-spil nogensinde. Efter en altødelæggende, dæmonisk invasion, bruger de to tvillingegudinder deres magi, til at føre Ys’ indbyggere mod himlen. Mens dæmonerne arbejder på at opføre Devil’s Tower og nå menneskes nye fristed, forsvinder Gudinderne. Som en mægtig kriger eller dygtig troldmand, skal du finde Gudinderne i Devil’s Tower. Kan du bruge dine evner indenfor fægtning og besværgelser, til at udrydde det onde fra dine forfædres land? - 3 spilbare karakterer med unikke evner og krafter - Adskillige spændende omgivelser - 3 game modes: Story, Time Attack, Arena - En ny Speedrun Mode og Blood level-mulighed eksklusivt på Xbox One - Utallige artefakter og kraftfulde relikvier der kan bruges - Fantastisk grafisk udtryk - Fås på japansk, engelsk og for første gang også på fransk, italiensk, tysk og spansk Med sin fængslende historie, lækre lydspor og episke bosskampe, har Ys fået anerkendelse som det bedste RPG-spil nogensinde!