Wizordum
Terrabrumas ældgamle segl er splintret og har endnu engang sluppet Kaos' kræfter løs. Som en af de sidste magikere i Wizordums fristed skal du begive dig ud på en mission for at finde kilden til denne korruption og skubbe Kaos tilbage, før det fortærer kongeriget i et speedrun-venligt fantasy-FPS, der er som at læse i trylleformularbøgerne fra 90'ernes fantasy-FPS-klassikere som Hexen og Heretic. Wizordum er et retro FPS-spil, hvor du spiller rollen som magiker på en mission for at finde kilden til Kaos. Med et bredt arsenal af trylleformularer og magiske genstande kan du kæmpe dig vej gennem Terrabrumas verden i denne unikke blanding af klassiske 90'er-skydespil og moderne spilelementer.