Wild Bastards
I Wild Bastards giver veteranholdet bag Void Bastards og Card Hunter dig giver mulighed for at rejse fra planet til planet, hvor du skal rekruttere, styre og skyde dig vej med et hold på 13 fredløse, der hver har deres eget våben, særlige kraft og væksttræ. På planeterne vil du kæmpe om tyvegods og starte opgør, der udspilles i intense skudvekslinger. The Wild Bastards var den mest dødbringende bande i galaksen, indtil en gruppe fra den puritanske magnat Jebediah Chaste eliminerede det bandeene medlem efter det andet. Med deres egen nærtstående død i sigte har de to tilbageværende medlemmer slået sig sammen med Drifter, et mystisk sansende rumfartøj, i jagten på at finde og genoplive de døde bandemedlemmer, imens de flygter til den mytiske ranch. Spilindhold Hjertebankende opgør – Bevis, at du er den ultimative revolvermand ved at nedkæmpe en række fjender i skudkampe, hvor kuglerne flyver om ørene på dig. Taktisk FPS-kamp – Brug din forstand til at overvinde listige fjender, der bruger dækning, flankerer dig og anvender et stort udvalg af specielle bevægelser fra teleportering til at finde giftige pigge. Sejrstrategier – Evaluer hver planets terræn, fjender og egenskaber, før du vælger, hvilke bandemedlemmer du vil lande på overfladen. Saml genstande, stig i niveau, og brug særlige steder omhyggeligt for at vende oddsene til din fordel! 13 fredløse at spille med – Genopbyg en bande med 13 lovløse, der hver har deres eget unikke våben, stunt, personlighed, relationer og evnetræ. Opbyg og vedligehold relationer – Banden kender hinanden godt, men det betyder ikke, at de kan lide hinanden. Det er din opgave at styre deres dynamiske forhold. Held og lykke med at få disse stridende fredløse til at ride sammen. Sørg for at banden klarer sig godt – Saml ressourcer til at helbrede sårede bandemedlemmer, få karaktererne til at stige i niveau, forbedre forholdet og meget mere. En lovløs galakse i evig forandring – Rejs rundt i de tilfældigt genererede galaktiske sektorer, og besøg planeter med varierende tyngdekraft, terrænegenskaber, vejr og meget mere. Udfordringstilstand – Efter at have afsluttet hovedkampagnen, låses en udfordringstilstand op med en række udfordringssektorer med stadigt sværere niveauer og mutationer, der ændrer spilleoplevelsen.