Valkyria Revolution
I kølvandet på en revolution må Jutlands elitesoldater, Vanargand, slå sig sammen om at stoppe Ruzi Empire og selveste døden – Valkyria. Med en fængslende historie fyldt med politiske intriger, et kampsystem, der blander kamp i realtid og taktisk strategi, en fantastisk smuk visuel stil og meget andet vil Valkyria Revolution kaste spillerne ud på frontlinjerne i en desperat krig. Denne kamphærdede Anti-Valkyria-gruppe er udrustet med avancerede mana-våben og mægtige ragnite-besværgelser og vil storme direkte i kamp for at bekæmpe den rædselsvækkende trussel fra Valkyria. Men Vanargands ledende officer, Amleth Gronkjaer, skjuler en frygtelig hemmelighed. Er han ven eller fjende af det land, han har svoret at beskytte?