Uragun
Vælg din sti og de belønninger, der giver dig mulighed for at forske i nye færdigheder, tilpasse din mech og dets våben og blive endnu stærkere. Og ja, du kan også eksperimentere lidt med dine mech-udseender! Søgningen efter din forsvundne pilotven fører dig til spektakulære steder, hvor AI har forandret den verden, vi kender. Hver eneste kamp finder sted på et udvalgt sted i denne smukke, men ødelagte verden. Din mission fører dig til steder som et øde Barcelona, et industrialiseret Nairobi, nordamerikanske miner, der skjuler sig i de sneklædte bjergkløfter eller til en bevokset og futuristisk Hong Kong. Mens du spiller, låses der op for nye våben – fra haglgeværer og automatvåben til plasmaboomeranger og raketstyr. Hvert våben er bedre til at håndtere forskellige situationer og fjender. Nogle er gode mod store fjendehorder, mens andre er bedre mod tungt pansrede fjender. Du kan udruste to på én gang og eksperimentere for at finde din yndlingskombination i enhver situation.