Unrailed!
Unrailed! er et kaotisk online- og sofaspil for flere spillere, hvor du sammen med dine venner i et team bygger en jernbanelinje igennem endeløse proceduremæssigt genererede verdener. Lær at håndtere møder med dets indbyggere, opgrader dit tog og hold det på sporet! BYG ALLETIDERS LÆNGSTE JERNBANELINJE Saml resurser og byg spor for at forlænge din jernbane og forhindre, at dit tog ruller ud over enden. Men pas på – der er kun ét værktøj af hver slags. Samarbejde og koordination på dit team er afgørende for at overleve denne bestandigt mere udfordrende rejse! PLOV DIG VEJ GENNEM VERDEN Hver verden er unik! Dig og dit team må hele tiden lære at klare nye udfordringer for at blive på sporet! KOBL NYE WAGONER PÅ FOR AT LÆRE AT BEHERSKE DET UKENDTE Opgrader dit tog for at være forberedt på, hvad end der måtte komme. Få en atommotor, opgrader din byggerivogn, monter en kompressor eller vælg blandt en lang række andre muligheder. SPIL MED ELLER MOD DINE VENNER Spil kooperativt med op til fire spillere på et enkelt hold eller afprøv dine venners samarbejdsevner i et to-mod-to-spil.