TOEM
Begiv dig ud på en vidunderlig ekspedition, og brug dine evner som fotograf til at afsløre hemmeligheden bag det magiske TOEM i dette håndtegnede eventyrspil. Fald i snak med sære figurer, løs deres problemer ved at tage flotte billeder, og begiv dig gennem et beroligende landskab!