The Serpent Rogue
Serpent Rogue er et action-eventyrspil bygget op om udforskningen af en middelalderlig fantasy-verden, hvor man skal beherske alkymiens kunst og tæmme vilde væsener. Du skal spille som en mystisk alkymist, der kun kendes som The Warden, og fremstille, brygge og koge og sammenbrygge eliksirer for at beskytte riget fra den frygtelige Serpent Rogue! UDFORSK DET UKENDTE Den ildevarslende Serpent Rogue har slået sig ned på Mount Morbus. Dens ondskab breder sig hurtigt og truer med at overvælde riget. Det er din opgave som Warden at konfrontere Serpent Rogue og ringe fred og ro til landet. Udforsk hver eneste centimeter af kortet, afdæk hemmelige passager, og udvid din viden for at modvirke den kommende katastrofe. FREMSTIL ELIKSIRER OG LAV EKSPERIMENTER Brug dine alkymistevner til at fremstille og eksperimentere med forskellige ingredienser for at skabe ekstraordinære eliksirer, hver især med deres egen unikke effekter. Tag imod opgaver fra det forbandede lands indbyggere, og optjen ressourcer til at styrke dine bedrifter. VÆLG DINE HANDLINGER Hver handling, du foretager, vil skabe interessante sekvenser af årsag og virkning. Hvis du har for mange væsener på et sted, så tiltrækker du blodtørstige sjælefangere. Hvis du glemmer at begrave de døde, tiltrækker du ligfortærende onde ånder. Hvis du samler for mange genstande på ét sted, tiltrækker du pestspredende skadedyr. SELVUDVIKLING Skift form til forskellige væsener, bryg eliksirer, der vil ændre din krop, give dig unikke evner og skabe den perfekte balance imellem menneske og væsen.