Surf World Series
Find brættet frem og tag ud i de legendariske bølger i Surf World Series, et arcade-surferspil, der bringer dig til 5 af verdens mest berygtede surfing-destinationer, herunder Bells Beach (Australien), Waimea Bay (Hawaii), Supertubos (Portugal), Cacimba do Padre (Brasilien) og Jeffreys Bay (Sydafrika). Du kan spiller under forskellige forhold, med skiftende bølger og visuelle variationer, såsom om eftermiddagen, aftenen, natten og i dårligt vejr. Udfør de mest intense tricks, der findes i surfing, herunder Superman og Sushi Roll. Spil mod 15 forskellige surfere. Design din egen surfer med 6 spilbare figurer og tusindvis af tilpasninger, der giver frihed til at designe din egen unikke, fede stil. Konkurrer i 3 multiplayer onlinemodes: Big Heat Battle, Championship og Survival.