CI GamesSkydespil
Bliv den ultimative snigskytte i Sniper Ghost Warrior Contracts - et superrealistisk, moderne skydespil med en fængende singleplayer-kampagne på store, åbne baner. Taktik, list og ekstrem præcision påkrævet. Vær klar til at blive sendt i kamp øjeblikkeligt med Full Arsenal Edition, der indeholder alt tidligere downloadindhold. Features: ● GRUNDSPILLET ● CROSSBOW CHAOS - Spred død og ødelæggelse på et helt nyt niveau med Crossbow Chaos DLC Weapon Pack. Armbrøsten med sprængfarlige bolte er kronjuvelen i samlingen, men du får også yderligere tre hårdtslående våben (Model 550 TRV Sniper Rifle, Mad Sheriff 9 Revolver, Car K8 Assault Rifle) samt, selvfølgelig, det opsigtsvækkende våbenskin Zeb-bruh. Hvem siger, at du ikke må være både dommer og bøddel og se godt ud imens? ● MERCILESS MARKSMAN - Angrib hårdt og hurtigt med Merciless Marksman DLC Weapon Pack, der indeholder fire dødbringende skydevåben (HJ 7.62 Sniper Rifle, Hub-93 Marksman Rifle, Sturm Military 45 Handgun, P5Q STEEL Handgun) - krigsførsel på højeste niveau venter forude. Ingen snigskytte med respekt for sig selv kan klare sig uden denne pakke ... hvis man altså vil overleve mere end fem minutter. ● SAVAGE SNIPER - Sibirien er et forræderisk sted, der ikke udviser nåde til de uforberedte. Hvordan du sikrer dig, at det ikke er dig? Indstil sigtet på Savage Sniper Weapons Pack, der indeholder tre forskellige, men lige dødbringende våben: PR15 HERA Sniper Rifle, Tai Hu SR3 Sniper Rifle og MSSR 10 Sniper Rifle . ● SEEKER SELECTS - Snigskyttens ultimative startpakke, der giver dig en klar fordel med de håndplukkede hjælpere. Seeker’s Selects DLC Weapons Pack indeholder tre flotte og hårdtslående våben: Marcus Tactical 8 Sniper Rifle, FFF-45 ACP Handgun og ROCK AS100 Assault Rifle. ● HJ 7.62 - Denne snigskytteriffel med boltlås er kun lavet i begrænset antal til hær, politi og sikkerhedsstyrker i Kina. Kinesiske lejesoldater, der arbejder for private sikkerhedsfirmaer, forsyner formentlig det sorte marked i Sibirien med disse våben. ● P5Q STEEL - Et gennemtestet sidevåben, der ikke bare har den højeste ammunitionskapacitet, men også har et let aftræk samt det mest stabile enkeltskudssystem på markedet. ● STURM MILITARY - Sturm Military-45 er en halvautomatisk pistol med polymerramme. Den anvender et forspændt affyringssystem og har et .45 ACP-kammer. Resten af pistolen er en stålramme, der er indlejret i en glasfiberramme.