Skeletal Avenger
Skeletal Avenger er et hack'n'slash-roguelite med et enormt arsenal af fordele og særlige kraniekaster-teknikker! Få gang i skeletterne, og kæmp dig til hævn. Opbyg en ny spillestil med fordele hver gang. Du skal plyndre, udforske, hævne og gå amok med fordelskombinationer.