Sheltered
Sheltered er et dybt og emotionelt, postapokalyptisk katastrofehåndteringsspil, der handler om at overleve. Efter en global apokalypse ender en skræmt familie i et forladt bosted, hvor de forsøger at overleve. Du skal påtage dig at beskytte fire familiemedlemmer. Deres velvære og overlevelse er dit ansvar. Én fejl, én dårlig beslutning, og så er en af dine kære væk for evigt. Shelterede er en verden, hvor død er permanent. Kæmp mod klaustrofobi, radioaktiv stråling og mental udmattelse, som du forsøger at gøre det kolde og trange bosted til et hjem. Som de desperat hægter sig til livet, skal du sende familiemedlemmer væk fra bostedets knappe sikkerhed og ud i den farlige ødemark for at finde vitale forsyninger. Du vil støde på forladte bygninger, omstrejfende grupper og vilde dyr. Hvordan du håndterer de mange moralske dillemmaer, som du støder på, kan afgøre, om familien overlever eller dør. Det virker som spild at begrave en krop, når resten af familie er så sulten.