REVEIL
Du vågner. Du er desorienteret. Du har hovedpine. Det hele virker uvirkeligt, men bekendt. Din kone Martha og din datter Dorie er væk. Hvorfor? På jagt efter svar udforsker du dine omgivelser og brudstykkerne af dine minder. På din rejse bliver du gentagende gange konfronteret med gåder, mens du er drevet af ønsket om at finde ud af, hvad der foregår. Hvad skete der sidste nat? Hvorfor kan du ikke komme i tanke om andet end din tid som sceneopsætter i cirkusset? Efterhånden som det hele bliver mere vanvittigt og bizart, bliver grænserne mellem virkelighed, minder og fantasi mere og mere udviskede, og du indser: Der er ingen vej tilbage. Du må gøre, hvad end der kræves for at afslutte denne historie, uanset hvilken pris det måtte kræve ... Følelsen af sikkerhed er flygtig. Det er endnu ikke overstået. OMGIVELSER I REVEIL er spilleren opslugt i en verden, der er designet med opmærksomhed på detaljerne, hvor grænserne mellem virkelighed og illusion bliver udvisket. Miljøet er autentisk orkestrerede omgivelser, der er inspireret af cirkus fra 1960'erne, som snart antager surrealistiske træk. Få et indblik i Walter Thompsons psyke og fortid: Indtrykkene bliver mørkere, mere mystiske og mere gådefulde, jo længere du kommer frem. Når du først er fanget i malstrømmen af bedrageriske indtryk, hukommelsesfragmenter og mystiske visioner, er din eneste mulighed at dykke dybere – i håbet om at finde svar på din forvirrende situation og tilstand, selvom dette håb langsomt svinder. Det eneste, der forhindrer dig i at give op, er ønsket om at finde Martha og Dorie. Luk ikke øjnene for de spor, de to har efterladt, men hold dem vidt åbne og ... forsøg at bevare din fornuft.