REMATCH
ET NYT PERSPEKTIV PÅ FODBOLD Tredjepersons-action - du skal tackle, dribble, tage sigte – og skyde: kast dig ind i kampen fra den most opslugende synsvinkel. Styr én spiller - hold øje med spillet, find din plads, og spil din rolle til perfektion: Hver eneste beslutning tæller, og du skal stole på dine holdkammerater for at lykkes. Færdighedsbaseret gameplay - alle er lige på banen, der er ingen særlige spillerevner. Sejren opnås kun gennem dygtigt spil og taktisk koordinering. INTENS KAMP OG DYB TAKTIK Realistisk fodbold med et strejf af arkade - indtag rollen som topatlet, mens du nemt udfører fodboldens mest ikoniske finter. Non-stop action - ingen frispark, ingen offside og ingen halvleg ... ingen afbrydelser. Nem styring med masser af dybde - ligesom i rigtig fodbold, kræver det præcision, hurtig reaktion og perfekt samarbejde for at opnå sejren. EN ONLINE-OPLEVELSE FOR HOLD Holdbaseret online-spil - Rematch er designet fra bunden som en online multiplayer-oplevelse, der kræver at du træffer lynhurtige beslutninger, som spillet reagerer på med det samme. Konkurrencebaserede spiltyper - giv dig selv og dine venner en udfordring med at nå toppen i ligaen. Sæsonindhold - der er altid noget nyt lige om hjørnet. Hver sæson indeholder nye spiltyper og føjer mere kosmetisk indhold til.