REMATCH - Pro Edition Upgrade
Træd ud på banen med Rematch Pro Edition Upgrade, der er designet til de dedikerede. Den indeholder: - Captain Pass-opgraderingsbillet – løft dit spil og dine belønninger trin for trin. - Blazon-spillerbaggrund og -billede – Vis din identitet med et episk design og et unikt statement, der er ligeså enestående som dig. - Blazon-tanktop – klassiske tanktop-råhed kombineret med blazon-elegance, der er skabt til dem, der vil vise deres styrke og forme deres skæbne med hver kamp. - Blazon-mønster (til toppe og benklæder) – giv din tøjstil et sømløst episk design, der viser din unikke personlighed – perfekt til alle, der vil fortælle deres historie. - Blazon-smykkesæt – hver del er fremstillet af foldet læder, der stråler både på og uden for banen.