Quest Hunter
Quest Hunter er et isometrisk action-RPG-spil, hvor dine valg driver historien fremad. Find tonsvis af skatte og hemmeligheder, løs gåder, udstyr din karakter, opbyg dit færdighedsniveau og besejr fjendtlige bosser. Spil på sofaen, alene eller med venner, eller gør det til en online fest for op til fire spillere! + Historiedrevet RPG-spil: påvirk historien, vælg svarene i samtalerne. Afslør qdine fjenders luskede planer for at besejre dem. Red verden fra evigt mørke! + Samarbejdstilstand: spil spillet online med dine venner eller på sofaen på én skærm (Op til 4 spillere). Bekæmp ondskaben skulder mod skulder eller lav en massegrav i fjendens hule! + Tilfældigt genererede fangekældre: prøv lykken, se om du kan slippe ud af fangekælderen. Hvor kan det være denne gang? Hvem venter på dig rundt om hjørnet? + Opgaver og gåder: flyt, drej, tænd, skift ud, grav op... Kort sagt, løs en række opgaver og gåder. Søg efter skattekort for at blive den rigeste mand i lejren! + Færdigheder og superkræfter: opgrader karakteregenskaberne og udforsk nye færdigheder. Bliv en usårlig dræbermaskine og forvandl dine fjender til støv! + Våben, rustninger og genstande: find, byg og opgrader dit våben og din rustning. Kog eliksirer eller lav bomber. Tag en skovl og en stråhat eller et skarpt sværd og en hjelm – det er op til dig at bestemme! + Monstre og bosser: mystiske uhyrer fra mørket – tænd faklen og de løber væk. Luskede banditter – giv dem dine penge og hold dig i live. Udspekulerede bosser – find din måde at tackle dem på! + Skatte og trofæer: fyld dine lommer med trofæer fra dine nedlagte fjender. Find alle rigdomme og gemmesteder. Grav alle Den Mørke Verdens skatte op! Og husk: du er kun sikker i lyset fra faklen!