Phantom Fury
Shelly “Bombshell” Harrison er tilbage i denne særdeles interaktive blanding af førsteperson-action og road movie-eventyr. Tag på en adrenalindrevet rejse rundt i USA. Anvend et enormt arsenal af våben og evner til at kæmpe mod forræderiske soldater og modbydelige mutanter, alt imens du prøver at redde menneskeheden. Den finder sted mange år efter Shelly “Bombshell” Harrisons første kamp mod Jadus Heskel, og hun vågner i en ny verden, revet ud af koma, på foranledning af en kollega, med en ny bionisk arm. Shellys opgave er at sikre en meget farlig artifakt, den legendariske Demon Core, og hun sætter afsted på en intens rejse rundt i USA, mens hun forsøger at frigøre sig fra sin egen fortid for at redde menneskehedens fremtid. Højdepunkter ・En intenst blanding af hård action og roadmovie Kæmp dig gennem snuskede hoteller i Albuquerque, udforsk forladte steder i Los Alamos, sikr Chicagos gader og meget mere! ・En vanvittig interaktiv verden En utrolig mængde interaktivitet bringer miljøet til live. Fuldt brugbare computere, helicopterflyvninger og spilbare arkademaskiner er kun nogle få eksempler på, hvad du kan forvente. ・En bred vifte af våben Over 20 unikke våben er til din afbenyttelse! Fanfavoritter som Bowling Bombs findes nu sammen med helt nyt udstyr som panserpiercende haglgeværer og elektrificerede skumskydeapparater. Oplåselige våbenopgraderinger og modifikationer med fuldstændig nye affyringsfunktioner giver dig den nødvendige kontrol til at vinde enhver kamp på den måde, du vil! ・Et bredt udvalg af oplåselige evner og opgraderinger Våben er ikke den eneste måde at overkomme de mange udfordringer, som venter på din vej. Opgrader din bioniske arm og dit panser med kraftfulde nye evner, som slagangreb eller et elekrisk skjold. ・Et skræmmende antal af fjender_ Stød på ondskabsfulde cyborger, truende soldater og ækle mutationer, alle med deres egne specifikke evner. Udfordr dine evner helt ud til grænsen i spændende bosskampe.