Panzer Dragoon: Remake
En helt ny, genskabt version af spillet Panzer Dragoon – tro mod originalen, og med forbedret grafik og styring, som passer til moderne standarder inden for gaming! På en fjern og øde planet møder du to drager, som er blevet vækket fra fordums tid. Armeret med et dødbringende våben fra fortiden, og med vejledning fra din pansrede blå drage, skal du fuldføre din skæbne og holde Prototypedragen fra at nå til Tårnet, med livet som indsats.