Pacific Drive
Pacific Drive er en overlevelses- og racerspil i første person, hvor din bil er din eneste ven og følgesvend. Kæmp dig gennem en surrealistisk version af det nordvestlige hjørne af USA, og stå overfor enorme farer, når du begiver dig ind i Olympic Exclusion Zone. Det kan næsten føles som en ""roadtrip"", når du tager på udflugter i vildnisset og møder underlige og unikke udfordringer, så du kan renovere og opgradere sin bil i et forladt værksted, der også er din base. Find værdifulde ressourcer, og find ud af, hvad der er blevet tilbage i The Zone, mens du optrevler et glemt mysterium og opdager præcis, hvad det kræver at overleve i disse uforudsigelige og fjendtlige omgivelser. KØR FOR AT OVERLEVE Det er dig og din stationcar mod en nådesløs og fjendsk verden. Det kræver mere end et sæt nye dæk, hvis du skal overleve på og af vejen. Din trofaste stationcar kan opgraderes og forstærkes til at beskytte dig, men bilen må også stå model til lidt af hvert. Sørg for, at din benzintank er fuld og dine paneler intakte, så du kan beskytte dig mod den radioaktivitet, der gennemstråler The Zone. Du bliver presset til dit yderste – du skal reparere på farten, samle materialer når som helst og tilpasse din fæstning på hjul, så den kan klare de mange livstruende farer, der lurer i skyggerne. UDFORSK THE ZONE Efterladenskaberne fra den hemmelighedsfulde organisation ARDA's eksperimenter findes overalt i The Zone, men det gør svarene ikke. Overalt kan du finde ejendommeligheder, surrealistiske og forskruede kræfter, der gør din rejse mere svær ... og mere interessant. Skygger i mørket, rullende bunker af skrotmetal og tårnhøje jordsøjler ... Hver udflugt er fyldt med overjordiske farer. Selvom de virker truende nok, er de intet i forhold til den altoverskyggende kraft i en Zone Storm. Træd sømmet i bund, og flygt ... hvis du kan. De buldrende hvirvelstrømme raserer landskabet og smadrer alt, der tøver med at stikke af. Sørg for, at det ikke er dig. GENTAG Tjek kortet, pak dit udstyr til turen, og så af sted. Saml ressourcer og data på farten – The Zone er fyldt med nyttige ting og sager. Kom sikkert hjem, og brug indholdet af dit bagagerum til at forbedre din bil og dit værksted. Hver gang du drager ud, venter der nye prøvelser: Bizart vejrlig, nådesløse landskaber og efterladte eksperimenter. Den gyldne regel i The Zone er, ""Hvo intet vover, intet vinder."" Nogle materialer findes kun på de mest farlige steder. Brug hovedet derude, og spild ikke tiden – Det bliver et langt, sejt træk.