Pacific Drive: Friendly Dumpster Customization Pack
Den venlige skraldecontainer har altid været der for dig. Vis din taknemlighed ved at udsmykke dit stationcar med en pakke fyldt med kosmetiske spilgenstande med skraldetema. I denne pakke finder du: Genbrugsrat Udsmykningskit: Container-fan Gavebytter Luftskralder (spejlpynt) Container-idol (bobelhoved) Kælespand (antennepynt)