Overcooked
Overcooked er et kaotisk madlavningsspil, der kan spilles fra sofaen for én til fire spillere som alle er på samme side. Du og dine medkokke må arbejde sammen om at forberede, tilberede og servere et udvalg af lækre retter inden de galpende kunder stormer ud af restauranten. Slib dine knive og støv kokkehuen af. Der er ægge plads til at begå fejl, og bøffen må ikke gå i fisk i disse skøre køkkener! Løgland er i fare, og kun den fineste madlavning kan redde det! I Overcooked skal spillerne igennem flere sære køkkener i deres forsøg på at blive mesterkokke, som kan besejre den spiselige ondskab som plager landet. Spil alene eller deltag i et klassisk kaotisk samarbejdsspil for op til fire spillere. I kan både spille på samme side og konkurrere i udfordringstilstand. I skal tilberede et udvalg af forskellige retter og arbejde sammen om at blive det ultimative og mest effektive kokkehold. Indeholder følgende: En kulinarisk ridderfærd – Løgland er en rig verden fuld af sære køkkener, som du skal besejre. Deltag i en episk rejse og løb spidsrod igennem mere og mere udfordrende og bizarre køkkener, som kommer til at presse dine evner til at samarbejde og koordinere til det yderste. Hver ny bane er en ny udfordring for dig og dit hold, og uanset om I glider rundt på et piratskib, farer rundt imellem lastbiler i høj fart, laver mad på en isflage eller serverer mad dybt nede i den flammende underverden kommer hver bane til at sætte selv de mest modige kokkes viljestyrke på prøve. Enkel styring/dyb udfordring – Overcooked er så let at lære at alle kan være med, men kun de bedste superkokke kan samle et hold som kan kommunikere og koordinere når det brænder på! Flere måder at spille på – Uanset om du spiller friturestegt multiplayer eller sauteret singleplayer, får du adgang til nye baner, nye kokkefigurer og udfordringsbaner hvor hold på to spillere kan konkurrere i hårdkogte dueller i køkkenet. Uanset hvordan du vil spille, må du hellere gøre dig klar til at indtage køkkenet – hvis du ellers kan tåle mosten!