NeuroVoider
NeuroVoider * er en dobbeltpindsskyder RPG i en cyber futuristisk verden om hjerner, der skyder onde robotter med nukleare raketkastere. Kæmp dig igennem horden af årvågne robotter, øg din karakter med de rygende rester af dine ofre, og besejr mesteren NeuroVoider for at afslutte denne evige krig. Spil det coop med op til 4 venner, eller tag alene på et eventyr af hack'n'slash amok, med en knivspids rogue-lite, og noget permadeath. * Kan indeholde eksplosioner.