Monster Hunter Wilds Deluxe Edition
Deluxe Edition indeholder Monster Hunter Wilds (grundspillet) og Monster Hunter Wilds Deluxe Pack! Indeholder følgende: ● Monster Hunter Wilds (hovedspillet) 【Monster Hunter Wilds Deluxe Pack】 En pakke med kommunikations- og udseende-genstande, der gør dit jægerliv endnu bedre. ●Lagdelt jægerrustning: Feudal Soldier ●Lagdelt jægerrustning: Fencer's Eyepatch ●Lagdelt jægerrustning: Oni Horns Wig ●Seikret-dekoration: Soldier's Caparison ●Seikret-dekoration: General's Caparison ●Lagdelt Felyne-rustning: Felyne Ashigaru ●Talisman: Avian Wind Chime ●Gestus: Battle Cry ●Gestus: Uchiko ●Frisure: Hero's Topknot ●Frisure: Refined Warrior ●Sminke/ansigtsmaling: Hunter's Kumadori ●Sminke/ansigtsmaling: Special Bloom ●Klistermærkesæt: Avis Unit ●Klistermærkesæt: Monsters of the Windward Plains ●Navneskilt: Extra Frame — Russet Dawn *købsbonus *Bonusindholdet herover udbydes måske via alternative kanaler på et senere tidspunkt. *Dette indhold kan også købes separat. Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. *Du skal måske også opdatere til den nyeste version af spillet for at bruge dette indhold. ■Monster Hunter Wilds Naturens utæmmede kræfter løber løbsk og løssluppent, så omgivelserne kan forandre sig drastisk fra det ene øjeblik til det andet. Dette er en fortælling om monstre og mennesker og deres kampe for at leve i harmoni i en dobbelt verden. Gør din pligt som jæger ved at opspore og besejre mægtige monstre, så du kan smede nye våben og rustninger af de materialer, du høster på din jagt, mens du afdækker forbindelsen mellem The Forbidden Lands' folk og de områder, de bebor. Det ultimative jagteventyr venter dig i Monster Hunter Wilds.