Monster Crown
Afslør Crown Islands mørke historie, og skab dit eget monstereftermæle. Der venter dig en historie om sadistiske herskere og heroiske redningsmænd, når øen trues af en ondskabsfuld og magtsyg, ung kvinde. Det er din opgave at lave pagter med monstrene for at forhindre tyranniet. Vil dine beslutninger gøre dig til frelser eller mørkets messias?