Mato Anomalies
Mato Anomalies er et turbaseret rollespil, som tager spilleren med på en rejse gennem Mato, en fantasifuld, neo-futuristisk version af Mato Anomalies er et turbaseret rollespil, som tager spilleren med på en rejse gennem Mato, en fantasifuld, neo-futuristisk version af en forsvunden orientalsk by. Spil som de to hovedfigurer Doe og Gram for at efterforske underlige uregelmæssigheder, der finder sted rundt omkring i byen, eller drag ind i rifter for at kæmpe mod dæmoniske monstre, som er fast besluttet på at sønderflå byen og dens indbyggere. Lav hold med umage kammerater, og optrevl mørke hemmeligheder i en historie om pligt, håb og retfærdighed. TO HOVEDFIGURER Spil som ikke bare én, men to meget forskellige hovedfigurer. Som privatdetektiven Doe skal du indsamle oplysninger og viden for at optrevle mysteriet, der gemmer sig bag byen Mato, og som den mystiske eksorcist Gram skal du drage ind i rifter og kæmpe mod dæmoniske monstre. UREGELMÆSSIGHEDER Opsnus spor på din færd gennem Mato ved at tale med NPC'ere, fuldføre missioner og besøge butikker for at finde rifter, portaler til de dæmoniske væsner, der angriber byen. Træd varsomt og på eget ansvar, og nedkæmp dem for at modtage overdådige belønninger. VIL RETFÆRDIGHEDEN SKE FYLDEST? Udspekulerede fraktioner er på en eller anden måde involverede i det mørke, som sænker sig over Mato. Kan vores helte regne ud, hvad der foregår? Eller vil de selv blive ofre for fortvivlelsen? UMAGE KAMMERATER Din fjendes fjende er din ven. Udfordrende omstændigheder fordrer umage venskaber. Find nye allierede under din efterforskning, og vind deres tillid gennem samtaler og delte oplevelser. KLØGTIG KAMP Mato Anomalies giver dig unikke og udfordrende kampoplevelser, som kun bliver endnu mere intense, fordi alle holdmedlemmer deler helbred. Derudover får du en udstyrsmatrix og dobbelt talent-system. Du skal bruge en helt unik kampstrategi, hvis du vil sejre!