Maquette
MAQUETTE er et førstepersons-hovedbrudsspil, der tager dig med ind i en verden, hvor alle bygninger, planter og genstande på én og samme tid både er bittesmå og kæmpestore. MAQUETTE gør dette muligt ved at give et rekursivt verdensbillede i bedste M.C. Escher-stil. Tag til verdens centrum, hvor du vil føle dig som en kæmpe, når du flytter rundt på bygninger og mure. Bevæg dig længere væk, og du vil begynde at føle dig lillebitte – så lille, at jordens revner vil føles som en afgrund. I Maquette skal du udforske vægten af hverdagens problemer i en moderne kærlighedshistorie, hvor selv de mindste forhindringer kan virke uoverkommelige.