Little Misfortune
Little Misfortune er en interaktiv historie med fokus på udforskning og figurer – både søde og dystre – hvor dine valg har konsekvenser. Anført af hendes nye ven, Hr. Stemme, begiver de sig ind i skoven, hvor mysterier afdækkes, og et par uheldige omstændigheder udfolder sig. Little Misfortune deler univers med kultspillet Fran Bow, som er skabt af den visionære udviklerduo Killmonday Games.