Knight Squad
Knight Squad er en vanvittigt kaotisk venskabsødelægger af et arenaspil for 1 til 8 spillere. Du kan udfordre dine venner og fremtidige vennefjender i utroligt sjove spiltyper lige fra dødskamp til middelalder-fodbold. Alt sammen udelukkende med våben fra middelalderen ... og laserpistoler ... og miniguns.