It's Quiz Time
Gå op imod et helt nyt, kæmpestort quiz-spil på konsol! Det er skabt af et team af tidligere Buzz!-udviklere, og du har med garanti aldrig spillet noget, der ligner It’s Quiz Time før: DET ER KÆMPESTORT Med mere end 25.000 spørgsmål er dette det største quiz-spil på konsol nogensinde. INTELLIGENT, PERSONLIG SPILVÆRT Mød Salli, den seneste AI-teknologi. Hun er sjov og fræk og sætter dig op imod venner og familie, opmuntrer dig og afprøver dig, mens du spiller. ALLE KAN SPILLE Med tusindvis af kategorier at vælge imellem, er det perfekt til alle aldre! Lige fra tegnefilm og videospil til sport og historie, der er noget for enhver smag. BRUG DIN SMARTPHONE Op til 8 spillere kan spille sammen samtidigt på deres smartphones! Tag selfier, skjul dine svar, og del med dine venner. It’s Quiz Time giver dig en helt ny måde at spille på. FYLDT MED SPIL-MODES Spil aktuelle quizzer baseret på virkelige verdenshændelser, tag din controller for at spille Solo Score Attack, tilpas din spilleliste og meget mere! INTERAKTIV STREAMING Broadcast dit spil på Twitch, YouTube eller Mixer i den innovative Live Show-tilstand, hvor du kan konkurrere med op til 10.000 seere. Så find din smartphone frem, og tag med Salli til det største, mest festlige spil om paratviden på konsol med It’s Quiz Time! Bemærk: Nogle funktioner kræver It’s Quiz Time: Companion App (ledsager-app). App‹en kræver smartphones, der understøtter mindst iOS 7.0 eller Android 4.4 (KitKat)