InnerSpace
I de sidste dage af Inverses eksistens skal du hjælpe arkæologen med at genvinde de resterende minder, før de forsvinder for evigt. Svæv gennem urgamle himle og forladte oceaner for at udforske historien bag dette falmende rige, hvor hele civilisationer er uddøde, men hvor deres guder stadig strejfer om. InnerSpace er et undersøgende flyvespil, som udspilles i Inverse, en verden af omvendte planeter, hvor tyngdekraften trækker alt i den forkerte retning. InnerSpace startede som et projekt blandt gymnasielever og udviklede sig til en succesfuld Kickstarter-kampagne i 2014. Efter flere års arbejde er PolyKnight stolt over at kunne byde dig velkommen til Inverse. Din største rejse er inden for.