Hunt: Showdown 1896 - Deluxe Edition
Bliv klar til at kæmpe i de forskruede områder med fjendtlig intrængen med denne pakke. Den indeholder alt det, der er i Starter Edition, plus Legends of the Bayou-pakken med Bone Doctor (jæger) og Weird Sister (jæger), 500 Blood Bonds og to våben, plus tre par våben fra pakken Double or Nothing.