Halo Wars: Definitive Edition
Understøtter Xbox Play Anywhere: Du kan spille på både på Xbox One og Windows 10 uden ekstra omkostninger. Halo Wars: Definitive Edition er en forbedret version af realtime-strategiklassikeren, Halo Wars, som er opdateret til at køre i standardopløsning på Xbox One og Windows 10. Halo Wars: Definitive Edition udspiller sig tidligt i den ikoniske krig mellem UNSC – som vi kender fra Halo-serien – og giver en unik synsvinkel på krigen, mens der introduceres nye helte i konflikten. Tag kontrollen over enorme Halo-hære, og styr dem i de eksplosive slag. Halo Wars: Definitive Edition byder på forbedret grafik, nye gennemførelser og alt DLC-indhold fra det skelsættende realtime-strategispil. Oplev den episke kampagne igen, eller dyst online i multiplayerkampe med mægtige Halo-styrker til din rådighed. Kan kun spilles via netværk med Windows 10. Cross-play med Steam-versioner af spillet understøttes ikke.